Leverans

På denna sida finns allt du behöver veta om frakt och leverans av ditt paket. Om du har gjort en beställning håller vi dig alltid informerad om paketets leveransstatus via e-post. Du kan också se detta på sidan för ditt personliga konto.



Leverans av din beställning

När du slutför din beställning kan du se tillgängliga fraktmetoder i kundvagnen. Dessa ändras när du väljer ett annat land. Du kan ofta välja att få din beställning levererad till ditt hem eller att hämta den på en upphämtningsplats. Du kan ange en annan leveransadress i kundvagnen om du till exempel vill att beställningen ska levereras till din arbetsplats. Om din beställning inte får plats i brevlådan måste du vara hemma för att ta emot paketet.

Spåra ditt paket
När vi skickar din beställning skickar vi dig ett e-postmeddelande med en spårningskod. Med denna kan du själv spåra ditt paket. Du hittar även din spårningskod på sidan Orderstatus.


Fraktkostnader

Vi skickar beställningar gratis till länder inom EU. Tabellen nedan visar fraktkostnaderna för din beställning till länder utanför EU.


Fraktkostnader Med brevpost Med paketpost
EU-länder Gratis Gratis
Norge Gratis €9.95
Storbritannien Gratis €4.95
Schweiz Gratis €9.95

Vanliga frågor

Har du fortfarande några frågor om leveransen av din beställning? Nedan anger vi vanliga frågor.

  • Vilka länder skickar Gomibo till?

  • När levereras min beställning?

  • Vilken leveransservice levererar min beställning?

  • Vad händer om jag inte är hemma när min beställning levereras?

  • Hur kan jag ändra leveransadressen för min beställning?

  • Jag beställer från utlandet. Återbetalar ni importtullar och moms?