Hur registrerar jag min retur?

Vill du returnera din produkt? Vi hjälper gärna till! Registrera dig för returer via sidan konto. Behöver du mer hjälp? Nedan finns en kortfattad steg-för-steg-guide för hur du returnerar din produkt.


Steg-för-steg-guide för att registrera din produkt för retur


  1. Logga in på sidan Orderstatus med din e-postadress och ditt lösenord. Har du inget Gomibo-konto ännu? Sedan loggar du in med ditt ordernummer och din e-postadress. Du hittar ditt ordernummer i e-postmeddelandet med din orderbekräftelse.
  2. Klicka på Retur i menyn
  3. Under Steg 1 markerar du den produkt du vill returnera. Du kan välja mer än en produkt.
  4. Meddela oss först varför du returnerar produkten under Orsak till retur. Om det inte finns någon anledning eller om du inte vill berätta den för oss kan du även ange Ingen orsak. Vi kommer inte att bråka om det.
  5. Klicka sedan på den gröna knappen längst ned på sidan där det står Fortsätt registrering.
  6. Följ alla steg och fyll i alla uppgifter om dig. Hela processen tar bara några minuter!
  7. När din produkt har registrerats ger vi dig en kostnadsfri fraktetikett. Förpacka din produkt noggrant med hjälp av våra förpackningsråd och fäst fraktetiketten på lådan.
  8. Så där! Allt du behöver göra är att lämna in paketet. Du kan göra detta på närmaste UPS-ombud.
    Obs! Det är inte nödvändigt att välja ytterligare fraktalternativ, t.ex. rekommenderad eller försäkrad frakt. Paketet är redan försäkrat via vår fraktetikett. Vi ersätter därför inte kostnaderna för ytterligare fraktalternativ.

Har du fortfarande inte riktigt förstått?

Kan du fortfarande inte registrera din produkt? Kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret längst ned på sidan Kundtjänst.