Vi tar gärna emot dina förslag! Har du observerat något på webbplatsen eller när du beställde som vi kan förbättra? Kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret längst ned på sidan Kundtjänst. Tack vare din återkoppling kan vi förbättra vår service ytterligare i framtiden.
Vi vill erbjuda dig bästa möjliga service. Men du kanske fortfarande inte är nöjd med hur det gick. Vi vill lösa det tillsammans.
Har du ett klagomål? Skicka det till oss via kontaktformulär längst ned på sidan Kundtjänst. Vi tar alla klagomål på största allvar. När vi får ditt meddelande kommer vi att undersöka klagomålet och du får svar inom 14 dagar.
Har du lämnat in ditt klagomål, men är inte nöjd med lösningen? Skicka i sådana fall in en skriftlig beskrivning av ditt klagomål till vår försäljningschef. Skicka ett brev till nedanstående adress och ange "klagomål".
Gomibo
att. Chef Binnendienst
Postbus 2023
9700 VC Groningen
Nederländerna
Om vi inte kan komma fram till en lösning kan du kontakta den oberoende europeiska plattformen för tvistlösning på internet.