Priser

Vi arbetar med dagliga priser. Detta innebär att priserna kan ändras när som helst, antingen uppåt eller nedåt. Tack vare den snabba omsättningen av vårt lager kan vi alltid ge bästa pris. De priser som för närvarande finns på webbplatsen är vägledande. Alla priser som du ser när du är inloggad med ett företagskonto är exklusive moms.

Har du några frågor om våra priser? Läs då vanliga frågor nedan.


Vanliga frågor

  • Den enhet jag köpte i går är billigare i dag. Hur är det möjligt?

    Vi arbetar med dagliga priser. Det kan hända att de dagliga priserna skiljer sig åt, t.ex. eftersom en viss typ av enhet nu har lägre tillgänglighet. Därför får du alltid det bästa priset just då.

  • Vad händer med momsen?

    Du betalar ingen moms om du beställer som företagskund. När du gör din beställning kommer vi först att debitera dig med moms. Efter att beställningen har gjorts gör vi manuellt en proformafaktura med 0 % moms. Du kan begära detta själv genom att skicka ordernumret till business@gomibo.se.

  • Kan jag få ytterligare rabatt på min beställning?

    Vid beställningar av 10 eller fler identiska enheter kontrollerar vi om det är möjligt att ge ytterligare rabatt. Detta gäller även för tillbehör, med undantag för Mobilize-tillbehör: här gäller ett minimum på 50 identiska produkter. Dessutom kommer vi att undersöka möjligheten till ytterligare rabatt om du beställer en blandning av 15 eller fler enheter. Skicka ett e-postmeddelande till business@gomibo.se för att få ett prisförslag för de enheter du har valt. För mindre antal gäller det pris som ävisas med Gomibo företagskontot.

  • Jag har fått ett prisförslag. Hur länge är det giltigt?

    Vi arbetar med dagliga priser. Bekräfta därför prisförslaget så snart som möjligt på mottagningsdagen för att vara säker på att få erbjudet pris. Om förfrågan är stor är vi beroende av tillgången vid den aktuella tidpunkten. Om vi inte kan matcha priset meddelar vi detta så snart som möjligt.

  • Jag ser att priserna för företagskunder är desamma som konsumentpriserna. Är detta korrekt?

    Detta är inte korrekt. När du är inloggad med ditt Gomibo företagskonto laddas priserna för företagskunder automatiskt på webbplatsen, exklusive moms. För att jämföra företags- och konsumentpriser, använd en annan webbläsare eller ett inkognitofönster.

  • Är det möjligt att priset för företagskunder är högre än konsumentpriset?

    Även om de flesta produkter har ett lägre pris för företagskunder än för privatkunder finns det undantag. Produkter med låg tillgång och/eller hög efterfrågan får ett något högre pris för företagskunder. Detta garanterar att det inte finns något behov av kvantitetsbegränsningar för dessa produkter och att de förblir lättillgängliga för våra företagskunder, även i större kvantiteter. Även när det gäller knappa produkter är våra priser fortfarande mycket konkurrenskraftiga.