Eftermarknad

Vi står även till din tjänst efter din beställning. Till exempel om enheten inte fungerar som du förväntade dig. Många problem kan lösas via vår sida för vanliga problem med enheter.

Hittade du inte lösningen på ditt problem eller har du en fråga om hur du returnerar din produkt? Här följer några vanliga frågor om garanti, reparation, byte och annullering.


Vanliga frågor

  • Jag har fått en trasig enhet. Vad behöver jag göra?

  • En enhet som jag fick via Gomibo är defekt. Vad behöver jag göra?

  • En Apple iPhone som jag fick via Gomibo är defekt. Vad behöver jag göra?

  • Jag är återförsäljare och har en enhet med ett fel som det inte finns någon reparationsstation för. Vad behöver jag göra?

  • Jag skickade in min enhet för reparation. Hur får jag en statusuppdatering?

  • Jag skickade min enhet för reparation och nu har jag fått ett prisförslag från reparationsföretaget. Hur fungerar det?

  • Kan jag avbeställa eller byta min produkt?

  • Jag har fått fel produkt. Vad behöver jag göra?